Blog Post

Jak skutecznie dopełnić formalności przy zakupie kampera

Jak skutecznie dopełnić formalności przy zakupie kampera

Jedną z nich jest GWARANCJA, której warunki zawiera Książka Gwarancyjna pojazdu.

O ile wielu Dealerów odchodzi od tradycyjnych książek na rzecz dokumentów wirtualnych, to jeszcze można spotkać się z obowiązkiem uzupełniania książki papierowej. Tak jest na przykład w fabryce LUANO, skąd wyjeżdżają m.in. kampery marki RIMOR. Brak podpisu lub wypełnienia wymaganych rubryk i Państwa pojazd może utracić gwarancję Producenta. Co za tym idzie – również prawo do napraw w trybie gwarancyjnym, czyli bezpłatnie.
Ponieważ Książka Gwarancyjna dostarczana wraz z kamperami RIMOR nie posiada tłumaczenia na język polski, specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy wersję polską, dostępną pod tym adresem: książka gwarancyjna.
Ponadto, w naszym Centrum Pomocy znajdziecie Państwo również Instrukcję Obsługi kampera w języku polskim. Jest to wiele cennych porad, na temat tego, jak używać kampera, by w pełni wykorzystać jego funkcjonalność. Instrukcja zawiera listę najczęściej popełnianych błędów, których uniknięcie może uchronić Użytkownika pojazdu przed sporymi kosztami.

Test Szczelności

Wracając do tematu Książki Gwarancyjnej: figuruje w niej ważny zapis dotyczący corocznego Testu Szczelności. Badanie to nie jest obowiązkowe, jednak Producent zaleca jego wykonywanie przez kolejnych 5 lat od daty pierwszej rejestracji pojazdu, celem podtrzymania jego gwarancji na szczelność zabudowy. W celu wykonania Testu Szczelności należy udać się do Autoryzowanego Serwisu marki RIMOR (pełna lista serwisów dostępna jest na stronie Producenta).
Dealer/Serwis po wykonaniu badania uzupełnia w bazie Producenta niezbędne dokumenty – tabelę testu oraz skan faktury, jako potwierdzenia wykonania Testu.
W ten sposób gwarancja na szczelność zabudowy w dalszym ciągu obejmuje Państwa pojazd. W razie usterek o charakterze przecieków lub nasiąknięć, będzie on mógł zostać zgłoszony do bezpłatnej naprawy w Serwisie marki RIMOR.
Prawidłowa rejestracja badań szczelności jest warunkiem zachowania gwarancji Producenta na zabudowę.

Inna gwarancja, na sam pojazd, szczególnie całe zawieszenie i układy, uruchamia Sprzedawca poprzez zgłoszenie rejestracyjne w systemie fabryki LUANO. W tym celu potrzebny będzie skan odpowiedniej strony Książki Gwarancyjnej z Państwa podpisem oraz skan dowodu rejestracyjnego. Powinniście Państwo zostać poproszeni o to przez Dealera w możliwie najkrótszym czasie od daty sprzedaży.

Wszelkie naprawy, bądź instalację dodatkowego wyposażenia może wykonywać wyłącznie firma do tego upoważniona. Najlepiej Autoryzowany Serwis marki RIMOR lub autoryzowany punkt serwisowy danego urządzenia. Producent kampera nie ponosi odpowiedzialności za wadliwą instalację dodatkowego wyposażenia montowanego samowolnie przez Użytkownika.

RIMOR Polska jest Autoryzowanym Serwisem wielu marek, m.in. Dometic, Truma, VB, Dreiha, posiadamy wieloletnie doświadczenie w montażu i serwisie większości urządzeń stosowanych w branży RV. Współpracujemy z wieloma dostawcami celem zapewnienia najlepszych warunków cenowych. Zapraszamy!

RCE Camper